Thursday 31 March 2011

patah tumbuh,hilang berganti.sob.sob.sob

saja je nak luahkan prasaan kan.ta slh kan kan kan?HAHA.kadang2 org yang kite syg kne la lpaskan jugak.=.=hehe.sedih kalo nak cite.apesal la mamat tu buat aku cmni ek?entahla.aku pon xtau.ape slh aku.dh lme couple ngn die.setaun lbh kot.nk wat cmne kan.dh takde jdh.sabo je la.HAHA.doakn kbhgiaan die dgn org yg die syg tuh.*itu jela yg aku mmpu buat.TAPI2.skang ni.aku ade buah hati baru weyyyy.(bajet je aku nie.HAHA!)MUHAMMAD KHAIRUDIN.tu dio jantong pisang aku.pngubat duka lara.chewah.ko nie eka.ayat trlbh power.HAHA.sume aku puas hati pasal die.SATU JE YG AKU XPUAS HATI SGT.*die nie terlebih syok kat MARIMAR yg tv3 tuh.buat aku jelse je.tu pon ko nk jeles ke eka?alahai.takpe2.CEMBURU TANDA SAYANG:D sengal je aku.hahha.


tuh diooo.HAHAHAA.itu la buah hati aku:)).eka,mulakan hidup baru okey?yg lame jdkan pengajaran okeh:)ta yah byk2 sgt pike.buat semak kat kpale kau je!HAHA.relax la.babai blog.nanti aku USHA kau lagik oke?haha.babai:]

No comments:

Post a Comment