Thursday 19 May 2011

yeah uitm.here i come!

yeah.esok mrupakan hari yg aku tak tggu2 kan.HAHA.esk kne g smbng blja balek kat uitm.sdih jr sorang.esk mulalah khdpn aku sbgai budak U HAHA.aku nk isytiharkan yg aku single lagi.sorry eh.aku lpskan ko.herm.mybe aku tak dpt lg nk trma cnta ko.mybe aku msh trigtkn seseorg.tp nnti aku dh pegi blja.kngn lama2 aku tuh boleh la ckit2 aku lupakan.mmg perit aku rsa kalo org yg kite syg bsma dgn org lain skrg.tp aku kne smngt hdpinye.wahh.ayat ko.HAHA.bkn men lagi.sepak kang.HAHA.wacakapsamalu,aku kenen kuatkn smngt untk hdpi semua.nnti mybe aku akan jmpe yg terbaek untuk aku,putera raja ka?agong ke?HAHA.wahh.aku tak comel macam ko,aku comel mkcm princess jer=.= HAHA.esk lepas suboh mybe aku akn berangkat ke kuala pilah.bye kawan suma.erm.korang,jgn lupa contact aku ye.wlaupon korg bhgia dgn org yg korg syg.ni ha.aku ni jgn lupa.importntn dlm hidop korg.HAHA.takde aku takde la korg.HAHAHAHAHAH.k bai.blog,nngi aku update ko lg ye kalo aku cuti.jga dri ko leklok ye syg.ilysm:DD

No comments:

Post a Comment