Thursday 27 October 2011

i'm not princess!

okay.haa.semenjak dua menjak ni ramai yg no aku tak knal msg aku.ader yg ajak kapel,ader yg ajak kwn.ramai2 yg msg aku nih,satu je aku layan.yg laen aku lyn jugak tp kejap lpstuh aku bosan.popular ke?haha sila muntah skang.HAHA.okay.yg aku layan ni budak part 5.entah mne dpt no aku.msti dr supervisor.err skati die je memandai yg aku ni adek angkat die.sori cket.tak ingin aku.HAHA.mmbr aku je yg ingin kat ko.aku tak.please stay away from me!.arghhh,HAHA,annoying gile aku nih.okay yg cite psl mamat ni.adoi.die spervisor gak tp utk budak part 4.die prnh ajak aku jd partner die.tp sorry aku taknk.HAHA.jahatkn aku.yg aku mls msg mamat ni.die ni ader awek tp sebok setiap masa setiap saat msg aku.mnyampah pon hade.HAHA.die sllu msg aku ckp cmni.princee wat pe tuh?princess dh tdo ke?adoi,mula2 aku okay je lpastuh naek muak pulak.kalo mr F ckp cmtuh kat aku boleh la aku trma.suka lagila.HAHA.kan syg kan?impossible la die nk pggl aku princess.die pnggl aku taiko angin=.='.special kn.HAHA.takpe.haha.aku trma jer.kdg2 aku mls dh lyn mamat tuh.nnti aku ni rosak rltionshp org pulak kn.HAHA.i'm waiting for mr F.harini mybe tak boleh msg die.biaselah krdt aku asyik buat hal.HAHA.gtg.tc:D

No comments:

Post a Comment